Продавець здійснює повернення згідно із Законом «Про захист прав споживачів»

Кожен клієнт нашої компанії має право повернути придбаний товар протягом 14 днів від дня покупки.

ВАЖЛИВО! Усі деталі обміну необхідно узгодити з оператором нашого магазину https://www.moss.com.ua/.

Детальніше:

Повернення неякісного товару

Якщо Ви придбали товар із явним заводським браком, Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається товар, у якому:

  • усунення дефекту неможливе;
  • на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
  • дефект змінює товар, отже він не відповідає своєму опису в договорі про покупку.

Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:

  • обмін виробу на аналогічне (якщо на даний момент такого ж немає, Ви можете почекати, поки з’явиться або обрати інший спосіб компенсації);
  • отримати інший товар на ту саму суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
  • повернення коштів за бракований товар.
 
Повернення якісного товару

Якщо товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром тощо. Протягом 14-ти днів з моменту покупки, Ви маєте право повернути товар, що вам не сподобався. Для повернення такого товару необхідно:

  • наявність номеру замовлення з інтернет-магазину https://www.moss.com.ua/, що доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас;
  • збереження повної комплектації товару;
  • збереження цілісного заводського пакування, пломби, бірок;
  • товар збережений у тому вигляді, в якому був придбаний;
  • товар не використовувався.